خدمات
شبکه های اجتماعی
تصویر عنوان

حمل و نقل هوایی و ارسال بار هوایی

درباره این پروژه

شرکت ابتکار ترابر پارسا با همکاری کادر حرفه ای و مجرب بدینوسیله آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل و نقل هوایی و ارسال بار هوایی و فریت بار مسافری به شرح زیر اعلام می دارد :

ارسال بار هوایی

علاوه بر حمل اضافه بار مسافری و حمل لوازم شخصی و یا نمونه های تجاری، با توجه به گران بودن هزینه های حمل و نقل هوایی در مواردی که مدت زمان حمل از اهمیت بیشتری برخوردار باشد و یا به دلیل کم بودن وزن و حجم کالا امکان حمل از طریق زمینی و یا دریایی  از نظر هزینه مقرون به صرفه نباشد و یا به دلایل جغرافیایی و طولانی بودن مسیر امکان حمل زمینی و یا دریایی وجود نداشته باشد غالبا از حمل هوایی و ارسال بار هوایی استفاده میگردد.

بعنوان نمونه حمل سریع ارسال بار هوایی برای حمل مواد غذایی خشک ویا فاسد شدنی، کالاهای نمایشگاهی، قطعات یدکی مورد نیاز ماشین آلات و کارخانجات، نمونه های تجاری، کالاهایی که از نظر وزنی بسیار سبک بوده ولی از ارزش بالایی برخوردار هستند مانند زعفران، خاویار، پسته، خرما، انواع فرش های نفیس دستبافت، گلیم، صنایع دستی استفاده از فریت بار از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. همچنین دربسیاری از موارد که به دلیل طولانی بودن مسافت و یا در مواردی که امکانات حمل و نقل از طریق زمینی و دریایی موجود نباشد گزینه ارسال بار هوایی و یا فریت بار بسیار راه گشا خواهد بود.

ارسال بار هوایی با فریت بار

 لازم به توجه است که فریت بار در ایران عمدتا ازفرودگاه امام خمینی تهران و یا فرودگاه پیام در نزدیکی شهر کرج و نیز سایر فرودگاه های بین المللی در شهرهای بزرگ مانند مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز به مقاصد فرودگاهی بین المللی در سراسر دنیا انجام پذیر می باشد مشروط بر اینکه فرودگاه مبدا و مقصد دارای گمرک بین المللی برای ترخیص بار بوده و نیز مسیر پروازی با امکان حمل بار از ایران به مقصد مورد نظر وجود داشته باشد.

لطفا” جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه فریت بار و حمل و ارسال بار هوایی بار از ایران به :

  • آمریکا (لس آنجلس، سانفرانسیسکو، نیویورک، بالتیمور، هیوستون، دالاس، واشنگتون و…)
  • کانادا (تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری، ادمونتون)
  • اروپا (آلمان، سوئد، هلند، فرانسه، ایتالیا ، اتریش، بلژیک، فنلاند، لهستان)
  • استرالیا (سیدنی، ملبورن، آدلاید، پرت، بریزبن)
  • آفریقا
  • کشورهای حوزه خلیج فارس
  • خاور دور
  • ترکیه
  • عراق
  • گرجستان
  • و سایر نقاط جهان

با شماره های ۸۸۵۵۲۳۰۱، ۸۸۵۵۷۵۸۶ و ۰۹۱۲۳۴۳۱۶۲۷ و یا شماره پنج رقمی ۴۵۵۱۳ تماس بگیرید و برای سایر راه‌های ارتباطی اینجا کلیک نمایید.

ارسال بار هوایی

کارشناسان این شرکت آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات در زمینه ارسال بار هوایی می باشند. در ذیل گزیده ای از مراحل فریت بار و ارسال کالاهای تجاری بصورت هوایی خدمت شما مشتری گرامی ارائه می گردد.

مراحل حمل و ارسال بار هوایی جهت حمل کالا و یا نمونه های تجاری، کالاهای نمایشگاهی و بطور کلی تمامی کالاهایی که نیاز به حمل هوایی دارند به شرح زیر می باشد:

چه بارهایی را میتوان به صورت ارسال بار هوایی، ارسال کرد؟

در اغلب کشورهای پهناور نظیر کانادا، آمریکا، استرالیا ونیز بسیاری از کشورهای اروپایی با توجه به وجود ناوگان وسیع حمل و نقل هوایی، تعدد پروازها و فرودگاه هایی بسیار مجهز و نیز هواپیماهای غول پیکر باری و مسافری در بسیاری از موارد ارسال بار هوایی نسبت به سایر روش های حمل از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در الویت قرار می گیرد.

در کشور ما نیز برای واردات ماشین آلات و یا  قطعات یدکی مورد نیاز صنایع و تامین مواد اولیه بسیاری از پروژه های صنعتی که کوتاه بودن مدت زمان حمل از اهمیت بالاتری برخوردار باشد، ارسال نمونه های تجاری صادراتی و وارداتی، حمل کالاهای نمایشگاهی، ارسال فرش های دست بافت، پسته، خرما، میوه و سبزیجات و سایر کالاهای تجاری از ارسال بار هوایی استفاده می شود.

نکته مهم در ارسال بار هوایی :

برای ارسال کالاهای ویژه مانند مواد شیمیایی با خاصیت های مختلف از قبیل قابلیت آتش زایی، خواص اسیدی، مواد سمی، و بطور کلی موادی که ممکن است در گروه کالاهای خطرناک قرار گیرند؛ ارائه آنالیز کتبی معتبر و یا Material Safety Data Sheet  و یا به اختصار MSDS  کالا جهت ارائه به خطوط هوایی و دریافت تاییدیه حمل الزامی بوده و در صورت تایید، تمامی استانداردهای بسته بندی کالاهای خطرناک مطابق با دستورالعمل های ارسال بار هوایی می بایست رعایت گردد.

امیدواریم با مطالعه موارد زیر بتوانیم مسیری روشن و سریع جهت ارسال بار هوایی برای شما مشتریان گرامی ارائه نماییم.

نکات مهم و الزامی :

همانطور که در بالا ذکر شد به دلیل گران بودن هزینه های ارسال بار هوایی، کالاهایی که بوسیله هواپیما می گردد می بایست دارای ویژگی های زیر باشد:

در ابتدا لازم به ذکر است که تعرفه های ارسال بار هوایی در تمام دنیا و مطابق با قوانین سازمان بین المللی IATA  بر اساس وزن و حجم کالا تعیین می گردد بدین معنی که علاوه بر وزن بار حجم و ابعاد بسته ها نیزبرای محاسبه هزینه های حمل هوایی بسیار تعیین کننده می باشد در نتیجه کالاهایی در مقایسه بین وزن و حجم کلی تناسب بیستری داشته باشند برای ارسال بار هوایی متناسب تر خواهند بود.

 

برای شروع ارسال بار هوایی چه اقداماتی می بایست صورت گیرد؟

  • استعلام نرخ :

یا با فرستادن اطلاعات دقیق بار از قبیل نوع بار، نوع بسته بندی، وزن، حجم و ابعاد بسته ها، شهر و یا فرودگاه مقصد و آدرس بارگیری، نسبت به درخواست قیمت کرایه حمل و یا استعلام نرخ اقدام بفرمایید.

همچنین با تماس با شماره های دفتر می توانید نسبت به درخواست بازدید و کارشناسی رایگان در محدوده شهر تهران و  رزرو کارشناس جهت رویت بار اقدام نمایید. کارشناسان شرکت با مراجعه به  انبار صاحب کالا ضمن تهیه لیست اولیه و اندازه گیری وسایل نسبت به تخمین وزن و حجم تقریبی محموله اقدام نموده و پس از بررسی های لازم جهت تعیین نوع و  کیفیت بسته بندی، طریقه حمل، سایز کانتینر، نحوه بارگیری و … مشاوره تخصصی به صاحب کالا ارائه می گردد.

  • دریافت نرخ کتبی :

کارشناسان شرکت با بررسی و تحلیل اطلاعات دریافت شده از محموله  و با توجه به شرایط و امکانات موجود نسبت به ارائه ارزانتزین و سریع ترین سرویس ممکن همراه با جزئیات کامل که طی نامه اعلام نرخ بصورت کتبی برای صاحب کالا و یا نماینده او ارسال می گردد اقدام می نمایند.

نحوه تهیه و تنظیم اعلام نرخ حمل دریایی و خدمات جانبی متناسب با درخواست صاحب کالا بوده و بطور کلی می تواند شامل موارد زیر باشد :

  • هزینه بسته بندی و تهیه اسناد اولیه شامل Packaging , Packing List , Invoice , Performa
  • انبارداری Warehousing
  • حمل به گمرک مبدا یا فرودگته امام خمینی Domestic transportation
  • انجام تشریفات گمرکی، کارت بازرگانی و تهیه اسناد صادراتی  Customs brokering formalities

هزینه کرایه ارسال بار هوایی  Air Freight

  • هزینه صدور بارنامه Issuing of Bill of Loading
  • هزینه صدور بیمه نامه باربری Insurance
  • هزینه انجام امور سمپاشی بار و یا بسته بندی های چوبی و صدور گواهینامه معتبر Fumigation Certificate
  • هزینه صدور گواهی مبداء Certificate of Origin
  • هزینه صدور گواهی بهداشت برای مواد غذایی Health Certificate
  • هزینه دریافت گواهی استاندارد و یا بازرسی بین المللی Standard and SGS Certificate

لازم به ذکر است موارد فوق بصورت کلی ذکر گردیده و متناسب با نوع بار و یا حجم محموله و نیز درخواست صاحب کالا انجام می پذیرد.

  • عقد قرارداد حمل و نقل هوایی

در صورت تایید نهایی قیمت های اعلام شده توسط صاحب کالا؛  قرارداد ارسال بار هوایی طبق توافق تنظیم و به امضای طرفین خواهد رسید. تمامی شرایط و نحوه انجام کار و نیز مسئولیت های طرفین قرارداد در متن قرارداد ذکر می گردد.

توضیحات تکمیلی :

  • بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان در مورد بسته بندی و تخمین وزن و حجم  تقریبی بار

کارشناسان این شرکت در تمامی ایام هفته، با تعیین وقت قبلی به انبار صاحب کالا مراجعه نموده و ضمن تهیه لیست اولیه و در صورت نیاز اندازه گیری وسایل جهت ساخت جعبه های چوبی نسبت به تخمین وزن و حجم تقریبی محموله اقدام نموده و پس از بررسی جهت تعیین نوع و  کیفیت مورد نیاز بسته بندی، طریقه حمل، حجم تقریبی بار و … مشاوره تخصصی به صاحب کالا ارائه می گردد.

در صورتیکه صاحب کالا محلی برای نگهداری و یا بسته بندی لوازم نداشته باشد میتواند از انبارهای کانتینری این شرکت برای جمع آوری، نگهداری و بسته بندی کالای خود استفاده نماید.

  • ارائه اعلام نرخ کتبی و شرح هزینه های مربوطه و عقد قرارداد پس از تایید نرخ توسط صاحب کالا

پس از بررسی های لازم و در نظر گرفتن شرایط و امکانات موجود، ارزانترین نرخ ممکن همراه با جزئیات کامل طی نامه اعلام نرخ بصورت کتبی برای صاحب کالا و یا نماینده او ارسال می گردد. در صورت تایید نهایی قرارداد ارسال بار هوایی طبق توافق تنظیم و به امضای طرفین خواهد رسید. تمامی شرایط و نحوه انجام کار و نیز مسئولیت های طرفین قرارداد در متن قرارداد ذکر می گردد.

  • انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل و تهیه لیست بسته بندی

طبق هماهنگی های انجام شده با کارفرما و با تعیین وقت قبلی نسب به تهیه و ارسال لوازم و تجهیزات بسته بندی از قبیل کارتن، فوم بسته بندی، نایلون حبابدار، چسب، گونی، جعبه چوبی، پالت و سایر لوازم مورد نیاز اقدام نموده و تیم بسته بندی جهت انجام کار در محل حاضر می گردد. تمامی لوازم طبق توافق قبلی و با کیفیت استاندارد بسته بندی و شماره گذاری شده و لیست بسته بندی و یا Packing List اولیه در محل نوشته شده و فاکتور و یا Invoice نیز در صورت نیاز متناسب با ارزش کالا تهیه می گردد.

در صورتیکه بسته بندی توسط صاحب کالا انجام شده باشد حضور ایشان در فرودگاه به همراه مدارک شناسایی الزامی بوده و در صورت نیاز؛ بسته بندی مجدد و یا پالت بندی در فرودگاه امام خمینی امکان پذیر است.

  • بارگیری و ارسال بار به گمرک فرودگاه امام خمینی

پس از اتمام بسته بندی طی هماهنگی قبلی که توسط کارشناسان شرکت صورت می گیرد عوامل این شرکت متناسب با وزن و حجم بار با وانت، نیسان و یا خاور شهری همراه با کارگرهای متخصص بارگیری و حمل بار در طبقات به درب آدرس مراجعه نموده و محموله مستقیما به گمرک فرودگاه امام خمینی تحویل می گردد.

  • انجام تشریفات گمرکی، بازرسی توسط سگ مواد یاب در فرودگاه امام خمینی

نمایندگان گمرکی این شرکت در گمرک فرودگاه امام خمینی آماده ارائه سریع ترین و منظم ترین سرویس جهت انجام تشریفات گمرکی می باشند. تمامی مراحل کدینگ ، باسکول، نخلیه در انبار، پرکردن اظهارنامه ، ارزیابی، ایکس ری، بازرسی سگ موادیاب و در صورت نیاز ارائه کارت بازرگانی و تهیه اسناد لازم توسط کارشناسان این شرکت انجام و پس از کنترل های نهایی و صدور پروانه صادراتی با مراجع به دفتر فرودگاه نسبت به صدور بارنامه هوایی اقدام می گردد.

 در مورد ارسال کالای بازرگانی در برخی موارد حضور نماینده قانونی صاحب کالا با همراه داشتن اصل معرفی نامه و یا وکالتنامه و کارت ملی الزامی می باشد .

جهت ارسال کالاهای بازرگانی در حجم وسیع مانند فرش دست بافت و ماشینی ، صنایع دستی، انواع سرامیک، سنگ و مصالح ساختمانی، مواد غذایی و … ارائه کارت بازرگانی الزامی بوده و این شرکت آماده ارائه تمامی خدمات مورد نظر جهت صادرات کالاهای تجاری شما به اقصی نقاط دنیا می باشد.

اسناد و مدارک صادراتی از قبیل گواهی بهداشت ، گواهی مبداء ، گواهی سمپاشی ، گواهی استاندارد و سایر مدارک مورد نیاز توسط کارشناسان گمرکی این شرکت اخذ و در اختیار صاحب کالا قرار خواهد گرفت .

  • انجام امور سمپاشی و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی

در بسیاری از موارد  صادراتی با توجه به ماهیت کالا و یا نوع بسته بندی و لوازمی که برای بسته بندی استفاده شده و نیز با در نظر گرفتن قوانین کنترلی در کشور مقصد ؛ نیاز به سمپاشی بار، سمپاشی پالت و جعبه های چوبی و صدور گواهینامه معتبر Certificate of fumigation می باشد. لازم به ذکر است عدم سمپاشی ، مهر نزدن جعبه ها و یا نداشتن گواهی معتبر که مورد تایید سازمان دفع آفات و نباتات جهاد کشاورزی باشد ممکن است موجب برگشت خوردن بار و تحمیل هزینه های هنگفت به صاحب کالا گردد.

تمامی مراحل مورد نیاز فوق ، توسط شرکتهای سمپاشی و دفع آفات نباتی معتبر که طرف قرارداد این شرکت هستند با دقت و با رعایت استانداردهای بین المللی انجام و گواهی معتبر جهت ارائه در گمرک مقصد به صاحب کالا تحویل می گردد.

در کشورهای آمریکا ، کانادا، استرالیا، عمان و بسیاری از کشور های اروپایی داشتن گواهی سمپاشی جزء مدارک اصلی برای ترخیص کالا می باشد. کشورهایی چون کانادا، آمریکا، استرالیا، اروپا و کشورهای آسیایی و حوزه خلیج فارس هستند.

  • صدور بارنامه هوایی و تکمیل مدارک مورد نیاز

پس از پایان تشریفات گمرکی با مراجعه به دفتر نمایندگی این شرکت در فرودگاه امام خمینی و ارائه مشخصات کامل فرستنده و گیرنده، بارنامه تنظیم و صادر می گردد. در بارنامه مشخصات کامل فرستنده یا Shipper  ، گیرنده یا Consignee ، مطلع شونده و یا Notify party  ، فرودگاه مبدا یا Port of loading ، فرودگاه مقصد یا  Port of discharge ، نوع کالا ، تعداد بسته ها ، وزن خالص ، ورن ناخالص ، کد کالا ، نرخ تبدیل دلار، نام شرکت هواپیمایی و سایر مشخصات مورد نیاز قابل مشاهده می باشد.

پس از صدور بارنامه و دریافت برچسب های بارنامه یا Tag و الصاق آن بر روی بسته ها مراحل خروج بار و تحویل آن به انبار شرکت هواپیمایی توسط نماینده این شرکت در فرودگاه امام خمینی صورت گرفته و پس از پرداخت هزینه های مربوطه و تسویه حساب نهایی نسبت به رزرو پرواز اقدام می شود.

  • پیگیری آنلاین بار

برای پیگیری آنلاین بار خود و آگاهی از موقعیت فعلی و یا زمان تقریبی رسیدن بار به فرودگاه مقصد میتوانید با مراجعه به قسمت پیگیری بار در همین سایت و انتخاب نوع حمل و خط هواپیمایی با وارد نمودن شماره بارنامه محموله خود را پیگیری نمایید .

کارشناسان این شرکت آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی لازم جهت پیگیری بار شما خواهند بود .

لطفا” جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه فریت بار و حمل و ارسال هوایی بار از ایران به آمریکا (لس آنجلس، سانفرانسیسکو، نیویورک، بالتیمور ، هیوستون ،دالاس ، واشنگتون و…)، کانادا (تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری، ادمونتون)، اروپا (آلمان، سوئد، هلند، فرانسه، ایتالیا ، اتریش، بلژیک ، فنلاند ، لهستان)، استرالیا (سیدنی، ملبورن، آدلاید، پرت، بریزبن)، آفریقا ، کشورهای حوزه خلیج فارس ، خاور دور، ترکیه ، عراق ، گرجستان و سایر نقاط جهان با شماره های ۸۸۵۵۲۳۰۱، ۸۸۵۵۷۵۸۶ و ۰۹۱۲۳۴۳۱۶۲۷ و یا شماره پنج رقمی ۴۵۵۱۳ تماس بگیرید و برای سایر راه‌های ارتباطی اینجا کلیک نمایید.

جمع بندی ارسال بار هوایی

کارشناسان این شرکت آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمات در زمینه ارسال بار هوایی می باشند.

در ارتباط با حمل اضافه بار مسافری و لوازم شخصی و یا کالاهای تجاری؛ دانستن وزن تقریبی، تعداد بسته ها، ابعاد بسته ها (به سانتیمتر ) و نیز فرودگاه شهر مقصد الزامیست. در اغلب مسیر های پروازی بخصوص ایرلاین های خارجی کرایه های حمل هوایی بصورتی تعیین گردیده که حداقل هزینه بارنامه بر اساس وزن ۴۵ کیلوگرم محاسبه می گردد.

به طور خلاصه مراحل ارسال بار هوایی از فرودگاه امام خمینی به شرح زیر می باشد.

 – بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان در مورد بسته بندی و ساخت جعبه چوبی جهت فریت بار
– اعلام نرخ کتبی برای انجام تمامی مراحل مربوطه و صدور بارنامه
– انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد و تهیه لیست بسته بندی
– بارگیری و حمل محموله به فرودگاه امام خمینی توسط وانت و یا خاور
– انجام امور گمرکی و تشریفات مربوطه
– صدور بارنامه هواپیمایی
– ارائه صورتحساب نهایی و تسویه کرایه حمل هوایی
– درخواست بوکینگ جهت حمل هوایی و رزرویشن بار
– پیگیری زمان رسیدن بار

محاسبه وزن و حجم کالا برای ارسال بار هوایی

یکی از موارد بسیار مهم که گاهی موجب سردرگمی می شود نحوه محاسبه وزن بارنامه ویا   Chargeable weightمی باشد.

توجه داشته باشید که در ارسال بار هوایی دو واحد ” وزن حقیقی ” یا (Gross  Weight)  و وزن حجمی یا ( Volume Weight  ) مورد محاسبه قرار می گیرد. وزن حقیقی همان وزنی است که پس از توزین کالا بر روی قبض باسکول گمرک فرودگاه مشخص می گردد و وزن حجمی با توجه به ابعاد بیرونی بسته پس از بسته بندی طبق فرمول زیر محاسبه می گردد.

وزن حجمی = حاصلضرب طول و عرض و ارتفاع تقسیم بر عدد ۶۰۰۰

توجه داشته باشید که بزرگترین طول، بزرگترین عرض و بزرگترین ارتفاع بسته به سانتیمتر اندازه گیری شده و حاصلضرب اعداد فوق بر عدد ۶۰۰۰ تقسیم شود . عدد بدست آمده وزن حجمی کالا می باشد.
برای مثال وزن حجمی بسته با ابعاد طول و عرض و ارتفاع ۱۰۰ سانتیمتر ، مساوی ۱۶۷ کیلو گرم می باشد و یا به عبارتی هرمتر مکعب = ۱۶۷ کیلو گرم
هنگام محاسبه هزینه کرایه حمل، ما بین وزن حقیقی کل بسته ها (وزن کل باسکول) و مجموع وزن حجمی تمام بسته ها؛ هر کدام که بیشتر باشد بعنوان وزن بارنامه (Chargeable Weight) مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به یادآوری است که وزن حقیقی کل بسته ها نسبت به وزن حجمی کل بسته ها مورد مقایسه قرارمی‌گیرد.

نکته مهم دیگر در مورد هزینه کرایه حمل هوایی این است که متناسب با افزایش وزن محموله نرخ واحد کرایه حمل هوایی کاهش می یابد . در اکثر موارد نرخ های هواپیمایی بر اساس وزنهای زیر ۴۵ کیلو گرم ، ۴۵ تا ۱۰۰ کیلو گرم ، ۱۰۰ تا ۲۵۰ کیلو گرم ، ۲۵۰ تا ۵۰۰ کیو گرم و… متفاوت بوده و با افزایش وزن محموله نرخ ” واحد ” کرایه حمل کاهش می یابد.

کالاهای مجاز و کالاهای غیر مجاز برای ارسال بار هوایی

ارسال تمامی لوازم منزل و مبلمان و لوازم شخصی با رعایت بسته بندی مناسب مجاز می باشد.
ارسال مواد خوراکی جامد و خشکبار ترجیحا” در بسته بندی های بهداشتی مجاز می باشد.
ارسال فرش ماشینی مجاز می باشد.
ارسال فرش دست بافت از گمرک فرش مجاز می باشد.
ارسال اشیاء شخصی قدیمی در صورت اخذ مجوز از اداره میراث فرهنگی بلامانع می باشد.
ارسال انواع لوازم و اشیاء تاریخی و عتیقه جات ، نقره جات ، اسلحه و مهمات ، مواد مخدر ممنوع می باشد.
ارسال مواد و کالاهای خطرناک و اشتعالزا از قبیل عطر، مایعات، موبایل، باتری، شامپو، رنگ مو، لوازم آرایش ، چسب ، انواع اسپری و ادکلن ممنوع می باشد.

لطفا”در موارد خاص جهت اطلاع بیشتر و دریافت راهنمایی با مشاوران شرکت ابتکار ترابر پارسا تماس بگیرید.

بیمه ارسال بار هوایی

محمولات هوایی در تمامی مسیر هوایی بازای هر کیلو گرم تا سقف ۲۰ دلار از طرف شرکت های هواپیمایی عضو یاتا بیمه بوده و در صورت کافی نبودن سقف اعلام شده می بایست بیمه جداگانه متناسب با ارزش کالا خریداری گردد. لازم به یاد آوری است که پرداخت خسارت منوط به رعایت کامل استانداردهای لازم در بسته بندی کالا می باشد.
نکته بسیار مهم: لطفا” هنگام تحویل کالا در مقصد نسبت به کنترل بسته بندی کالا و یا حتی محتویات داخلی بسته ها دقت نموده و در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به اعلام خسارت و تکمیل فرمهای مربوطه قبل از خروج کالا از فرودگاه مقصد اقدام نمایید.

سخن پایانی ارسال بار هوایی

لطفا” جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه ارسال بار هوایی بار از ایران به :

  1.  آمریکا (لس آنجلس، نیویورک، واشنگتون)
  2. کانادا (تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری، ادمونتون)
  3. اروپا (آلمان، استکهلم، هلند)
  4. استرالیا (سیدنی، ملبورن، آدلاید، پرت، بریزبن)
  5. آفریقا
  6. کشورهای همسایه (ترکیه، عراق، گرجستان، ارمنستان)
  7. کشورهای آسیای میانه و خاور دور

با شماره های ۸۸۵۵۲۳۰۱، ۸۸۵۵۷۵۸۶ و ۰۹۱۲۳۴۳۱۶۲۷ تماس بگیرید و برای سایر راه‌های ارتباطی اینجا کلیک نمایید.
لطفا” جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه ارسال بار هوایی یا نرخ و هزینه حمل بار با هواپیما و فریت بار هوایی، با شماره های ۸۸۵۵۲۳۰۱، ۸۸۵۵۷۵۸۶ و ۰۹۱۲۳۴۳۱۶۲۷ و یا شماره پنج رقمی ۴۵۵۱۳ تماس بگیرید و برای سایر راه‌های ارتباطی اینجا کلیک نمایید.

دسته بندی

حمل و نقل هوایی