خدمات
شبکه های اجتماعی
تصویر عنوان

بسته بندی اضافه

درباره این پروژه

یکی از مهمترین شاخص های حمل و نقل بین المللی” بسته بندی بار” می باشد که هرگونه سهل انگاری و یا رعایت نکردن استانداردهای لازم ممکن است موجب آسیب دیدگی کالا گردیده و نهایتا” علاوه بر خسارتهای وارد شده به کالای مورد نظر سایر هزینه های جانبی و نیز هزینه کرایه حمل بار به خسارتهای فوق اضافه گردد.
لذا مفتخریم با بکارگیری کادری مجرب و کار آزموده توانسته ایم بهترین و با کیفیت ترین امکانات لازم جهت بسته بندی لوازم منزل و کالای صادراتی شما را با کمترین هزینه ممکن فراهم آوریم .
کارشناسان شرکت کشتیرانی ابتکار ترابر پارسا به صورت “رایگان” در تمامی روزهای هفته آماده بازدید و کارشتاسی از لوازم ارسالی شما بوده و با یک تماس تلفنی در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند بود .
به هنگام بازرسی محموله ضمن تهیه لیست اولیه از لوازم ارسالی با توجه به حساسیت و ارزش کالا نسبت به تعیین نوع حمل (زمینی، دریایی و هوایی) و نیز نوع بسته‌بندی (جعبه چوبی، کارتن، نایلون حبابدار، گونی، صندوق فلزی، پالت و…) اقدام نموده و انجام تمامی امور لازم در اسرع زمان ممکن و در محل صورت می گیرد.

تهیه لیست بسته بندی ( PACKING LIST )
از دیگر مواردی ضروری دیگری که سهل انگاری در آن موجب ایجاد خسارت و یا هزینه های اضافی میگردد تهیه لیست بسته بندی می باشد . تمامی لوازم بسته بندی شده می بایست علاوه بر شماره گذاری به صورت کامل و دقیق در لیست جداگانه جهت ارائه به گمرک مبداء آماده گردیده و نسخه ترجمه لاتین آن برای ارائه به گمرک مقصد ضروری بوده و تمامی مراحل بسته بندی و تهیه لیست توسط عوامل این شرکت انجام و در اختیار صاحب کالا قرار خواهد گرفت.

تهیه فاکتور- اینویس بار (INVOICE )
در مورد ارسال کالاهای تجاری و بعضا در مورد ارسال لوازم شخصی، اینویس و یا فاکتور که نشان دهنده ارزش کالا می باشد جهت ارائه به گمرکات در طول مسیر و همچنین جهت ترخیص محموله در گمرک مقصد مورد نیاز می باشد.
در زمینه تهیه اینویس می توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

تعیین شرایط بسته بندی و نحوه حمل بار
پس از رویت محموله ، نوع بسته بندی مورد نیاز متناسب با نحوه حمل (زمینی، دریایی و هوایی) توسط کارشناس مربوطه پیشنهاد می گردد و پس از برآورد نهایی تمامی هزینه های جاری شامل بسته بندی ، بارگیری، حمل و نقل وسایر هزینه های جانبی بصورت کتبی از طرف شرکت به صاحب کالا اعلام و پس از اخذ تایید نهایی از سوی صاحب کالا ؛ هماهنگی های لازم جهت ارسال لوازم بسته بندی و در صورت نیاز ساخت جعبه چوبی و سایر مراحل رزرو کانتینر و.. صورت خواهد گرفت .
لطفا”، جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه بسته بندی و هزینه فریت بار و حمل و ارسال هوایی بار، ارسال دریایی بار از ایران به آمریکا (لس آنجلس، نیویورک، واشنگتن)، کانادا (تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری، ادمونتون)، اروپا (آلمان، استکهلم، هلند)، استرالیا (سیدنی، ملبورن، آدلاید، پرت، بریزبن)، آفریقا، کشورهای همسایه (ترکیه، عراق، گرجستان، ارمنستان)، کشورهای آسیای میانه و خاور دور، با شماره پنج رقمی ۵۴۴۱۳ و یا سایر شماره های ۸۸۵۵۲۳۰۱، ۸۸۵۵۷۵۸۶ و ۰۹۱۲۳۴۳۱۶۲۷ تماس بگیرید و برای سایر راه‌های ارتباطی اینجا کلیک نمایید.

سمپاشی کانتینر و جعبه های چوبی

با توجه به قوانین وضع شده جهت ترخیص کالا در بسیاری از کشورهای اروپایی ، آمریکا ، کانادا و استرالیا تمامی لوازم ارسالی بویژه بسته بندی های ساخته شده از چوب خام ، پالت و سایر مصنوعات چوبی می بایست در مبداء و با رعایت شرایط خاص توسط گاز و یا قرصهای مخصوص و در درجه حرارت و مدت زمان معین سمپاشی گردیده و گواهی سمپاشی (FUMIGATION CERTIFICATE) توسط شرکتهای دفع آفات نباتی معتبر و مجاز صادر گردد.
لازم به ذکر است، عدم انجام امور سمپاشی با (و) نداشتن گواهی معتبر منجر به پرداخت جریمه های سنگین در مقصد گردیده و بعلاوه هزینه قرنطینه و انجام امور سمپاشی نیز به هزینه های فوق اضافه می گردد.

در صورت نیاز تمامی مراحل فوق با هماهنگی این شرکت توسط شرکتهای مجاز و معتبر صورت خواهد گرفت.

لطفا” جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل بازدید رایگان و دریافت مشاوره رایگان جهت بسته بندی بار با شماره های ۸۸۵۵۲۳۰۱، ۸۸۵۵۷۵۸۶ و ۰۹۱۲۳۴۳۱۶۲۷ و یا شماره پنج رقمی ۴۵۵۱۳ تماس بگیرید و برای سایر راه‌های ارتباطی اینجا کلیک نمایید.

دسته بندی

بسته بندی