خدمات
شبکه های اجتماعی
تصویر عنوان

حمل و نقل زمینی اضافه

درباره این پروژه

جهت مشاوره رایگان در خصوص حمل و نقل و ارسال زمینی بار که در مسیر کشور‌های همسایه (ارسال بار به ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای آسیای میانه و روسیه) و یا مسیرهای اروپایی (ارسال بار به آلمان، هلند، استکهلم و …) از طریق مرز خروجی بازرگان و کشور ترکیه توسط کامیونهای چادری به دو صورت خرده بار یا گروپاژ (LTL) و یا بصورت کامیون در بست (FTL) صورت می گیرد، و جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ارسال زمینی بار با کامیون چادری و یا استعلام هزینه ارسال زمینی بار از طریق ایمیل یا تلگرام و یا با شماره‌های ۸۸۵۵۲۳۰۱، ۸۸۵۵۷۵۸۶ و ۰۹۱۲۳۴۳۱۶۲۷ با ما در ارتباط باشید.

مدت زمان حمل محمولات از تهران به مقاصد اروپایی حدود ۱۰ الی ۱۵ روز بطور معمول در نظر گرفته می شود .
طول کامیونهای چادری ۱۳/۶۰ متر و عرض و ارتفاع تقریبی آن ۲/۵۰ متر می باشد. حجم قابل بارگیری حدود ۸۵ متر مکعب و تا وزن ۲۰ تن مجاز می باشد.

شرکت ابتکار ترابر پارسا آمادگی خود را جهت حمل و نقل و ارسال و واردات تمامی محمولات مجاز بازرگانی به صورت زمینی از مبدا تهران و سایر شهرستان‌ها به تمامی مقاصد کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای آسیای میانه، روسیه و به خصوص کلیه کشورهای اروپایی و بالعکس، به صورت کامیون دربست و خرده بار اعلام می دارد.

دسته بندی

حمل و نقل زمینی