خدمات
شبکه های اجتماعی
تصویر عنوان

بلاگ

هزینه فریت بار به کانادا

  |   تجارت   |   بدون دیدگاه

هزینه فریت بار به کانادا چقدر است؟ فریت بار به طور کلی به مجموعه حمل و نقل بار به صورت های هوایی، زمینی و دریایی گفته می شود. این حمل و نقل به صورت زمینی برای کشور های بین المللی به ندرت انجام می شود و از همین بابت فریت بار به صورت هوایی و دریایی نسبت به نوع زمینی آن رونق بیشتری دارد. محدودیت هایی از جمله گذرنامه و عبور از مرز کشور های مختلف و خطر تصادف و دزدی نیز رونق فریت بار را از طریق روش های زمینی کاهش داده است.

فریت بار به کشور کانادا امروزه از کشور ایران میسر بوده و به شهر های ونکور، تورنتو، هالیفاکس، کبک، مونترال، رجینا، ادمونتون و چندین شهر دیگر کانادا بار از طریق فریت بار ارسال می شود.

همچنین مطالعه نماید = حمل خرده بار دریایی

 همانطور که گفته شد هزینه فریت بار به کانادا چندین شاخص بستگی دارد که یکی از شاخص ها میزان مسافت مبدا تا مقصد می باشد. کشور کانادا به علت مسافت زیادی که با کشور ایران دارد و از طریق دو هواپیما باید بار شما به مقصد ارسال شود هزینه این نوع حمل نقل بار به این کشور دارای هزینه بیشتری نسبت به کشور های اروپایی و اسیایی می باشد.

ارسال بار هوایی به کانادا با بهترین قیمت

 البته درمورد هزینه فریت بار به کانادا شاخص های دیگری نیز وجود دارد که از قبیل زمان ارسال و همچنین میزان ابعاد و وزن بار است. به طور مثال اگر مدت زمان ارسال بار خود را به گونه ایی تعیین کنید که سریعا به مقصد برسد و یا آن که در زمان هایی مانند کریسمس قصد داشته باشید که بار خود را از طریق فریت بار به کشور کانادا ارسال کنید، با افزایش قیمت روبه رو خواهید شد. اکثر مسافرانی که از ایران به کشور کانادا مسافرت می کنند، دانشجو هستند از همین رو قوانینی برای ارسال وسایل از طریق فریت بار در کشور کانادا برای دانشجویان خارجی وجود دارد از همین رو باید قبل از هرگونه ارسال وسایل باید لیست دقیق از آن را به اداره گمرک تحویل دهند تا بتوانند از خدمات فریت بار استفاده کنند.

 بسته بندی در فریت بار بسیار مهم می باشد، هر چقدر وسایلی که برای کشور کانادا ارسال می کنید ظریف و حساس تر باشند،‌ بسته بندی نسبتا با کیفیتی را برای حفظ بار شما نیاز می باشد که به  از همین رو ممکن است میزان هزینه را افزایش دهد. وسایل حساس و ظریف از قبیل ظروف چینی، پیانو، تابلو و مجسمه نیز می باشند.

همچنین مطالعه نماید = حمل بار دریایی

مراحل ارسال بار به کانادا

بعد از ارسال بار توسط فریت بار به کشور کانادا و بررسی بار توسط اداره گمرک کشور کانادا بار به انبار منتقل می شود که به مدت زمان ۴۸ ساعت نگه داری از آن رایگان بوده ولی بعد از این مدت بسته به میزان حجم و وزن بار خود جریمه پرداخت کنید.

 البته به عنوان جریمه تلقی نمی شود ولی هزینه ایی که از شما گرفته می شود برای حفظ و نگهداری آن می باشد. همچنین اگر بار شما نیاز به جابه جایی با لیفتراک و تراک داشته باشید هزینه ی را بابت این جابه جایی باید بپردازید.

 به طور کلی اداره گمرک کشور کانادا نسبت به کشور های اروپایی و آمریکا قوانین آسان تری را برای تایید بار در نظر گرفته است و از همین بابت در بین کشور های دیگر قوانین آسان تری را دارا می باشد.

کشور کانادا دارای شهر های مختلفی می باشد که در قبل اسامی شهر هایی که حمل و نقل باری را دارای می باشندذکر شد. هزینه هر شهر برای ارسال بار از طریق فریت بار متفاوت می باشد.

 همانطور که می دانید زندگی در شهر های کانادا دارای هزینه های مختلفی بوده به طوری که شما اگر در شهر تورنتو زندگی کنید، هزینه زندگی شما نسبت به دیگر شهر های کانادا  بیشتر خواهد شد.

 این تفاوت نیز بر روی حمل و نقل بار از طریق فریت بار تاثیر گذار خواهد بود و ممکن است این تاثیر گذاری تا حدی هزینه فریت بار به کانادا را افزایش دهد. برای ارسال های هوایی وزن بار شما می تواند تا حداکثر یک تن یا ۹۰۰ کیلوگرم باشد.

در صورتی که بار های تجاری داشته و حجم و ابعاد آن ها بیش از اندازه زیاد می باشد می توانید آن را از طریق فریت بار به کشور کانادا ارسال کنید. هزینه فریت بار به کانادا و این نوع از ارسال به کانادا نسبت به ارسال با هواپیما کمتر می باشد.

همانطور که گفته شد این نوع از ارسال مخصوص بار هایی با ابعاد و وزن بالایی می باشد که حداقل باری که می توانید با کشتی ارسال کنید حدود دو هزار کیلو گرم می باشد.

اگر بخواهید این حجم از بار را با هواپیما ارسال کنید باید بار خود را اگر قابلیت جدا پذیری داشته باشد، به چندی قسمت تقسیم کرده و با چندین پرواز آن را به کانادا ارسال کنید که باعث هزینه نگفتی خواهد شد.

از همین رو بهترین گزینه در این موارد استفاده از فریت بار از نوع ارسال دریایی می باشد. شما برای آن که وسایل و بار های خود را از طریق کشتی به کانادا ارسال کنید باید هزینه ایی را در مورد کانتیر بپردازید تا وسایل و بار های شما در آن برای ارسال به مقصد قرار گیرد. زمان ارسال بار از طریق راه دریایی مطمعنا زمان بیشتری خواهد برد.

این زمان می تواند شامل بارگیری کامل کشتی و همچنین میزان مسافت تا به مقصد یعنی کانادا باشد. همانطور که در قبل گفته شد فاصله ایران تا کشور کانادا نسبتا فاصله ی زیادی می باشد از همین رو با سرعت کمی که کشتی دارا می باشد مدت زمان ارسال بار به کشور کانادا زیاد می باشد.

این مدت زمان بسته به عواملی همچون آب و هوای مسیر دریایی و مدت بارگیری کشتی بوده ولی به طور میانگین مدت زمان آن در حدود سه الی شش ماه می باشد. برای آن که بخواهید بار خود را از طریق کشتی به کانادا ارسال کنید نیاز است که بار خود را به بنادر جنوبی کشور ارسال کنید و از آن جا به کشور کانادا از طریق کشتی ارسال کنید.

سخن پایانی هزینه فریت بار به کانادا

 با توجه به ناپایدار بودن میزان ارزش ارز های خارجی مانند دلار و … قیمت دقیقی را نمی توان برای ارسال بار از طریق فریت بار به کشور کانادا را تعیین کرد از همین رو لازم است با کارشناسان ما برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه بار ارسالی خود تماس حاصل فرمایید.

Author: hostra

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه