خدمات
شبکه های اجتماعی
تصویر عنوان

بلاگ

هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه

  |   تجارت   |   بدون دیدگاه

سالانه بسیاری از افراد به کشور های دیگری مهاجرت می کنند. از جمله کشور ترکیه. اما به علت آنکه تشکیل یک زندگی کامل در کشوری دیگر در ابتدا سخت است، افراد مهاجر ترجیح می دهند تا اسباب و اثاثیه خود را به کشور مقصد نیز ببرند. همچنین ممکن است شما بخواهید به شخصی که در کشور ترکیه است اثاثیه ایی ارسال نماید. بهترین راه چیست؟ ارسال هوایی یا فریت بار به ترکیه… اما سوال اصلی اینجاست … هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه چقدر است؟

با شرکت حمل و نقل ابتکار ترابر پارسا همراه باشید تا در ادامه به پاسخ یوالات خود برسید…

حمل اثاثیه منزل به ترکیه چه مقدار هزینه را برای ما متحمل می شود؟ و عوامل دخیل در این هزینه!

بسیاری از ما ایرانیان قصد سفر و مهاجرت به کشورهای دیگر از جمله ترکیه را داریم. کشور ما با کشور ترکیه از سمت غرب هم مرز می باشد. ترکیه به زبان ترکی استانبولی Türkye گفته می‌ شود، که یک کشور اورآسیایی بوده و میان شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی واقع شده است. این کشور از نظر جغرافیایی دارای موقعیت بسیار عالی است.

پایتخت این کشور کانادا و یکی از بزرگ ‌ترین شهرهای آن استانبول است. این کشور به دلیل رشد اقتصادی و پیشرفتی که در تولیدات صنعتی داشته، در سال‌ های اخیر مهاجران زیادی را به خود جذب کرده است.

و اما مهاجرت! در این میان علاوه بر مسئله مهاجرت، حمل اثاثیه منزل یکی از دغدغه های مهمی است که، فکر ما را به خود مشغول می ‌کند. در کنار چگونگی انتقال اثاثیه، امر دیگری که می تواند برای ما حائز اهمیت باشد، « هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه» است. در ادامه بیشتر از حمل اثاثیه منزل و هزینه های لازم جهت این حمل و نقل خواهیم گفت.

حمل اثاثیه منزل به ترکیه به چند صورت ممکن است؟!

و مقایسه هزینه ها جهت جابجایی

حمل اسباب و وسایل منزل به مقصد ترکیه می تواند به صورت هوایی و یا زمینی انجام شود. حال ممکن است برای شما پیش آید که حمل اثاثیه به صورت هوایی بهتر است یا زمینی؟ دو عاملی که در مقایسه حمل زمینی و هوایی مورد بحث قرار می گیرد، شامل؛ ۱- زمان ۲- هزینه جهت انتقال اثاثیه می باشد. قطعاً خود شما هم می‌دانید که حمل اثاثیه وسایل از طریق هواپیما زمان کمتری برای رسیدن به مقصد نسبت به حمل و نقل زمینی برد.

اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که قطع به یقین حمل و نقل هوایی نسبت به حمل و نقل زمینی هزینه بیشتری را شامل می ‌شود که، از این نظر در مقیاس با حمل و نقل زمینی به صرفه نیست.

چرا که برای حمل اثاثیه منزل خود به ترکیه از طریق حمل و نقل هوایی، ملاک مهمی که برای این حمل و نقل در نظر گرفته می شود، حجم و وزن اثاثیه است، پس هر چه وزن وسایل بیشتر باشد قطعاً هزینه این جابجایی بیشتر خواهد بود.

حمل اثاثیه منزل به ترکیه توسط فریت بار

فریت بار در واقع مخصوص افرادی است، که می‌خواهند وسایل زندگی خود را به کشور دیگر انتقال بدهند. حمل و نقل اثاث توسط فریت بار به صورت دریایی، زمینی و هوایی ممکن است. حمله زمینی برای ارسال به کشورهای همسایه از جمله ترکیه مناسب است و از طرفی هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه به روش زمینی نسبت به دو روش دیگر توسط فریت بار، برای فرد مهاجر به صرفه تر می باشد.

و حال سوالی که پیش می آید این است که هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه در روش زمینی چقدر است؟ باید گفت که عواملی از جمله هزینه گمرک، وزن بار، ابعاد، شهر و محل ارسال همگی در تعیین این هزینه دخیل هستند.

هزینه امری است که نمی ‌توان آن را نادیده گرفت و قطعاً برای فرد مهاجر مهم است که اثاثیه و وسایل، سالم به مقصد برسد و توسط یک شرکت مطمئن حمل شود. برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با شرکت ما تماس گرفته و از تمام جزئیات ازجمله هزینه مطلع شوید.

چرا که هزینه در نظر گرفته شده متناسب با نوع بار و حساس بودن وسایل تعیین می شود. شرکت ما همواره رضایت مشتری را در اولویت کار و فعالیت خود قرار داده، پس نگران نباشید و در نهایت اطمینان و با خیالی آسوده حمل اثاثیه خود را به ما بسپارید.

هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه از شهرستان نسبت به تهران چه تفاوتی دارد!

قبل از مراجعه به گمرک و انجام امور گمرکی، اثاثیه و وسایل باید در کانتینر قرار گرفته و جاسازی شوند. بنابراین به علت وجود به فاصله ای که از تهران تا شهرستان وجود دارد و انتقال کانتینر به شهرستان برای حمل وسایل، هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه در این صورت بیشتر خواهد بود.

هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه

در ابتدا شما باید بدانید که قصد دارید کدام راه را برای حمل اثاثیه به ترکیه انتخاب می کنید؟ از طریق فریت بار یا حمل بار زمینی؟ بهتر است قبل از پاسخ دادن به این سوال به طور کامل همه جوانب را بسنجید و ببینید با توجه به نوع بار شما کدام حالت حمل و نقل و ارسال اثاثیه بهتر است؟

بهترین سوالی که در این زمینه باید از خود بپرسید این است که هزینه حمل اثاثیه منزل به ترکیه چقدر است و چه مدت زمان طول می کشد تا اثاثیه به ترکیه برسد؟ با پاسخ به این سوالات می توانید بهترین راه را برای ارسال بار خود به ترکیه انتخاب نمایید.

نکته: حمل اسبابی چون بخچال و فریزر که دارای لوله های گاز هستند، با هواپیما ممنوع است. 

۱۰ مراحله اصلی در ارسال بار به ترکیه

  1. بازدید، کارشناسی و مشاوره رایگان پیش از حمل بار و حمل اثاثیه به ترکیه
  2. تخمین سایز کانتینر مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به ترکیه
  3. انجام امور بسته بندی با کیفیت استاندارد
  4. تهیه لیست بسته بندی پیش از اسباب کشی و یا حمل از سوله های بار
  5. امور سمپاشی کانتینر و صدور گواهینامه های معتبر بین المللی
  6. بارگیری بار کانتینر و ارسال آن به گمرک غرب تهران و یا سایر گمرک های کشور
  7. انجام تشریفات گمرکی و بازرسی توسط سگ مواد یاب و پلمپ کانتینر در گمرک غرب تهران
  8. صدور بیمه نامه معتبر بین المللی
  9. صدور بارنامه و تکمیل مدارک مورد نیاز برای ارسال به ترکیه
  10. پیگیری آنلاین کانتینرها پس از ارسال لوازم منزل به ترکیه

Author: hostra

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه