خدمات
شبکه های اجتماعی
تصویر عنوان

بلاگ

ارسال میوه با فریت بار

  |   تجارت   |   بدون دیدگاه

آیا ارسال میوه با فریت بار امکان پذیر می باشد؟ شاید یک یا تعدادی از خانواده و دوستان شما در خارج از کشور در حال تحصیل و زندگی باشند و شما قصد ارسال میوه، محصولات غذایی و … را به آنها داشته باشید. اما چگونه؟ این ارسال ممکن است؟!
فریت بار چیست؟ به حمل و ارسال بار مسافر، به شکل هوایی، زمینی یا دریایی فریت بار گفته می شود. فریت بار یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای ارسال لوازم، محصولات و … به کشور های خارجی است، که برای شخص مهاجر و یا افرادی که قصد ارسال وسیله و یا محصولاتی را به خانواده خود دارند، می‌ تواند مفید واقع شود.

ارسال میوه با فریت بار چگونه انجام میشود؟

امروزه ارسال مواد غذایی تازه مانند میوه، مرکبات، سبزی و صیفی جات، قارچ ها، محصولات کشاورزی و دریایی و … از ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی از کشورهای اروپایی در حال افزایش است.

چرا که ساکنان این مناطق تمایل دارند، که در هر فصل به مواد غذایی و میوه های مختص به آن فصل، از هر کشوری از جمله ایران دسترسی داشته و استفاده کنند. در میان محصولات گفته شده، میوه‌ جات از آن دسته محصولات هستند، که افراد برای ارسال آنها به کشورهای دیگر مشتاق تر بوده و از طرفی مصرف آن نسبت به محصولات دیگر بیشتر است.

ارسال میوه به کشورهای دیگر توسط فریت بار ممکن و میسر است. این مطلب در این راستا فراهم شده که شما را جهت ارسال میوه با فریت بار بیشتر راهنمایی کند.

ارسال میوه با فریت بار به چند روش امکان پذیر است؟

شما می توانید محصولات خود را به شکل هوایی و زمینی توسط فریت بار به کشورهای دیگر صادر و منتقل کنید. حال سوال پیش می آید، که ارسال میوه با فریت بار به

صورت هوایی بهتر است یا زمینی؟

باید گفت که ارسال میوه به کشورهای دیگر آن هم توسط فریت بار، به صورت هوایی بهتر است. ارسال هوایی مزیت ‌هایی را شامل می شود، که شرایط مساعدی را

برای انتقال و ارسال محصولات شما فراهم خواهد کرد. از جمله این مزیت ها؛

*محصولاتی مانند میوه برای ارسال به کشورهای دیگر دارای ماندگاری کمتر و آسیب‌ پذیری بیشتری هستند. اما ارسال میوه با فریت بار، دارای شرایطی مناسب تر، ایمن تر و تضمین شده تر می باشد.
*تعرفه مقرون به صرفه و رسیدن محصول در زمانی مقرر و کوتاه تر
*بسته بندی مناسب و اینکه شرایط حمل متناسب با میوه و محصول قابل تغییر می باشد (تغییر دما).
*رعایت استانداردهای لازم در طی بار گیری
*ارسال حجم و وزن زیادی از محصولات شما به کشورهای دیگر

اگر بخواهیم ارسال میوه با فریت بار به روش زمینی را با حمل هوایی مقایسه کنیم، باید گفت که در حمل زمینی ممکن است تعرفه گفته شده مقداری کمتر باشد، اما باید توجه داشت که در حمل زمینی شرایط برای ارسال هر نوع میوه و محصول یکسان و متغیر نیست و محصول ارسالی شما باید به گونه‌ ای باشد، که طی مدت زمانی که به مقصد می رسد امکان خرابی و فاسد شدن آن وجود نداشته باشد. از طرف دیگر مدت زمان رسیدن انتقال بار به کشورهای خارجی در حمل زمینی بسیار بیشتر از حمل هوایی است.

هزینه ارسال میوه با فریت بار به صورت هوایی چقدر است؟

برای ارسال محصولات خود باید مواردی از جمله وزن، اندازه، قابلیت فاسد شدن، مدت زمان رسیدن و… را در نظر گرفت. خود تعرفه چیست؟ به مالیات و عوارض های تعیین شده برای کالا که بین کشور ها داد و ستد شده، تعرفه می‌ گویند. میزان هزینه برای ارسال میوه با فریت بار به عوامل گفته شده و عواملی مانند؛ شرایط نگهداری بستگی دارد.

علاوه بر ارسال میوه چه محصولات دیگری امکان ارسال شدن به کشورهای دیگر را توسط فریت بار دارند؟

یکی دیگر از محصولاتی که می‌ توان به خارج از کشور ارسال کرد، آجیل و خشکبار است. آجیل محصولی است، که در مناسبت ‌هایی همچون یلدا و نوروز جهت پذیرایی مهمان استفاده شده و در واقع جزء آداب و رسوم ما به شمار می‌ آید، که در میان ایرانیان مقیم خارج مخاطبان زیادی دارد.
اولین نکته حائز اهمیت جهت حمل و ارسال بار هوایی آجیل توسط فریت بار، رعایت استانداردهای لازم و مدنظر کشور مقصد است. نکته دومی که نباید از آن غافل شد، بسته بندی درست محصولات است. بسته بندی باید به نحوی باشد، که در صورت هر گونه تکان خوردن محصول، مانع از آسیب دیدن آن شود.

ارسال میوه با فریت بار چه برتری هایی دارد؟

مناسب ترین و سریعترین راه برای انتقال بار و محصول شما:

فریت بار هوایی با سرعت ۹۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت میکند و به دلیل سرعت بالایی که دارد، کالای شما را در کوتاهترین زمان ممکن و در اسرع وقت به مقصد می رساند.

کاملاً قابل اطمینان است:

اطمینان و اعتماد برای مشتری بسیار مهم است. در حمل هوایی شما می توانید در تمام مراحل بارگیری، بسته بندی، گمرک و ارسال حضور داشته باشید و با نهایت اطمینان کالای خود را به کشورهای دیگر ارسال کنید.

امنیت و ایمنی بالای حمل بار:

از فریت بار هوایی جهت ارسال محموله‌ های با ارزش استفاده می شود. در فرودگاه کالاهای شما به سرعت بارگیری می شوند. پس حمل با فریت بار از اهمیت بالایی برخوردار است و احتمال سرقت کالاهای شما در آن وجود ندارد.

امکان ارسال کالای شما به هر کشوری که مد نظرتان است:

حمل زمینی و دریایی معمولاً پر رفت و آمد بوده و شلوغ است. اما مسیرهای هوایی به دلیل فضای بیشتر جهت فعالیت برای ارسال بار مناسب تر هستند و شما می توانید به وسیله فریت بار محصول خود را به هر کشوری که می خواهید صادر کنید.

Author: hostra

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه