خدمات
شبکه های اجتماعی
تصویر عنوان

بلاگ

خدمات کارگو در چین

خدمات کارگو در چین

  |   تجارت   |   بدون دیدگاه

خدمات کارگو در چین چگونه است؟ به شرکت هایی که عملیات بسته بندی و باربری در چین و شهرهای اطراف آن را انجام می دهند کارگو می گویند. ده ها شرکت بازرگانی و باربری در چین و شهر گوانجو تحت عنوان کارگو شناخته می شوند در این شهر استقرار داشته و امور سرویس دهی، راهنمایی در خرید، ترجمه و بسته بندی، ارسال کالا به اقصی نقاط دنیا از جمله کشور ایران و …. را انجام می دهند. خدمات کارگو در چین کلیه بارهای کانتینری ( FCL ) و خرده بار ( LCL) را به صورت زمینی، هوایی و دریایی بر اساس راه و نفع تاجر به مقصد مورد نظر ارسال و ترخیص می نماید.

همچنین شما میتوانید به طور کامل با خدمات فریت بار آشنا شوید.

کارگو و باربری دریایی

خدماتی از قبیل حمل بار از چین به بنادر قانونی ایران را در کمترین زمان ممکن توسط تیم مجرب و حرفه ای ارائه می دهد. حمل نمونه بار از چین به صورتLCL برای افرادی که نیاز به حمل خرده بار از چین را دارند بسیار مناسب است و از نظر اقتصادی کاملا بصرفه است. همچنین ارسال بار بصورت دریایی FCL بنادر شهرهای گوانجو، ایوو و شنزن برای تجار با حمل کانتینر از دیگر خدمات کارگو در چین است.

کارگو و باربری هوایی

حمل هوایی از چین برای ارسال بار به صورت Door to Door از کلیه فرودگاه های بین المللی چین به ایران از جمله خدمات کارگو در چین است، ارسال هوایی بار از چین بصورت جزئی و عمده با استفاده از ناوگان هوایی ایرانی و خارجی در کوتاه ترین زمان ترانزیت یکی از مزیت های این بازرگانی است. دلایل مختلفی بر مدت زمان حمل کالا از چین به ایران تاثیر می گذارند که میتوان به سرویس های هوایی اشاره کرد.

خدمات حمل بار زمینی

خرید کالا از چین

یکی دیگر از خدمات کارگو در چین، خرید کالا از چین است. این خدمات با شناخت و بررسی بازارهای خرید معتبر در شهرهای گوانجو، ایوو و شنزن می تواند کالای شما را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه خریداری کند.

حمل کالا از چین

خدمات کارگو در چین در زمینه حمل دریایی و حمل هوایی کالا از چین به ایران، خدماتی نظیر حمل کالا به صورت کانتینری و نمونه بار به ایران به مشتریان ارائه می دهد.

ترخیص کالا از چین

خدمات کارگو در چین کالای شما را توسط ترخیص کاران حرفه ای در بنادر قانونی ایران در سریع ترین زمان ممکن و کمترین هزینه ترخیص مینماید. بسته بندی مناسب کالا برای جلوگیری از هر گونه آسیب به بار و نگهداری از کالا در انبارها از خدمات انبارداری این مدل کارگو است. دسترسی به چرخه خرید از گوانجو و ایوو، حمل کالا از چین به ایران و ترخیص بار و تحویل به مشتری در محل موردنظر از مهم ترین خصوصیات خدمات کارگو در چین است.

بسته بندی و انبار داری

بسته بندی کالا و نگهداری از آن در انبارهای چین یکی از مزیت های حمل کالا از چین توسط خدماتکارگو در چین است، این مدل کارگو دارای انبارهای مجهز کارگو و باربری در چین است و کالاهای مشتریان را جهت جلوگیری از هرگونه آسیب بسته بندی می نماید سپس در انبارهای مجاز نگهداری و در زمان مناسب برای ارسال به ایران آماده می کند. کیفیت حمل، تهیه لیست بسته بندی، تعیین شرایط بسته بندی و نحوه حمل از جمله موارد حایز اهمیت است.

هزینه کارگو چین؟

هزینه کارگو در چین که بعنوان کارمزد یا کمیسیون کارگو دریافت می کند بین ۳ تا ۵ درصد ارزش فاکتور خریداری شده می باشد.

وظایف کارگو چیست؟

خدمات کارگو در چین به چه صورت است؟ وظایف مختلفی شامل ترجمه شخصی بازرگان، فاکتور کردن کالای خریداری شده، تحویل گرفتن کالای خریداری شده از فروشنده، بررسی کیفیت و یکسان بودن کالای خریداری شده با نمونه سفارش داده شده، بارگیری و ارسال کالا به کشور مقصد مورد نظر، پرداخت وجه به فروشنده کالا در کشور مبدا و … را دارد.

عواملی که بر هزینه کارگو تاثیر دارند

• فاصله مبدا تا مقصد: برای استفاده از کارگو باید فاصله هوایی و فاصله زمینی و دریایی را در نظر بگیریم زیرا ممکن است انتقال بار از راه زمینی از لحاظ مسافت و هزینه بهتر از ارسال از طریق هوایی باشد. اگر ما به این مورد توجه نکنیم ممکن است متحمل ضرر زیادی شویم.
• وزن و اندازه بار : هر چه مقدار کالا بیشتر باشد و وزن بیشتری داشته باشد هزینه بیشتری برای حمل بار باید پرداخت کنیم. یکی از عوامل تاثیر گذار در هزینه کارگو نوع جنس و وزن آن می باشد.
• جنس کالا: در کشورهای مختلف هزینه کارگو برای انواع اجناس متفاوت است هر چه جنس کالا از لحاظ حساسیت در نوع حمل و بسته بندی ارزش مادی بیشتری داشته باشد، هزینه حمل نیز بیشتر می شود.
• مالیات: در مورد هزینه مالیات باید بدانید که در همه کشورها متغیر است و با توجه به این موضوع محاسبه و دریافت می شود.
• هزینه شرکت کارگو: هزینه این نوع شرکت های خدمات دهنده بر اساس نوع خدمات، کیفیت و سابقه متفاوت است.

*** با تمام توضیحات در مورد کارگو باید بدانیم که ما مجاز به ارسال هر نوع باری نیستیم زیرا با توجه به قوانین برخی از کشورها ارسال بعضی از بارها مانند اسلحه و نوشیدنی های الکلی جرم محسوب میشود.

در استفاده از کارگو ابتدا باید بدانید که انتقال بار شما از مبدا تا کشور مقصد از چه راهی امکان پذیر و از لحاظ هزینه به صرفه تر است سپس با توجه به این نکات یکی از راهها را انتخاب میکنیم و بار را به شرکت خدمات دهنده تحویل می دهیم.

شرکت باربری با توجه به نوع جنس، آن بار را بسته بندی و ارسال کرده و در کشور مقصد بارها را تحت نظارت گمرک به تحویل گیرنده با ارایه بارنامه یا فاکتور انجام می شود.

نکته پایانی خدمات کارگو در چین

توجه داشته باشید که فریت بار و کارگو دو نوع ارسال بار متفاوت است. با توضیح کارگو نیز آشنا شدید. فریت بار در واقع برای ان است که اگر شما قصد سفر داشته باشید در حد مجازی میتوانید بار به همراه خود ببرید برای مابقی میتوانید از خدمات فریت بار استفاده کنید و به وسیله این خدمات وسایل مورد نیاز خود را به وسیله بارنامه صادر شده در کشور مقصد تحویل بگیرید. در واقع فریت بار نوعی ارسال بار خصوصی می باشد و با کارگو که بار از نوع تجاری است متفاوت می باشد. در ارایه هر دو نوع خدمات زمانی که بار را تحویل میدهید نگهداری از بار شما و خسارت به بار آمده درطول مسیر حمل بر عهده شرکت خدمات دهنده میباشد و به محض تحویل بار به شما هر گونه خسارت به عهده خود شما می باشد.

Author: hostra

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه